C. cyanopubescens i potrebni uslovi

TTgirl

New Member
10 Avgust 2007
3
0
1
caos svima:)Ja sam nova na ovom forumu...Zovem se Jelena:)
Htela sam da pitam nesto,ako neko moze da mi slucajno kaze.
Jos uvek sam laik,ali zelim da saznam sto vise o svemu.Sutra bih trebala da dobijem tarantulu,malenu Chromatopelma Cyanopubescens,i trebalo bi da joj sredim zivotni prostor je li..:)
Medjutim,zbunila sam se skroz,jer sam naisla na mnogo razlicitih saveta,i sad ne zna kako..?!Da li mozda neko moze malo da mi propomogne..?Hvala puno unapred..
:)
 
Dobrodosla na forum kao i u drustvo teraristicara.

Sve savete koje ti dobijas su saveti ljudi koji se bave teraristikom i verujem da svako ima neki malo drugaciji pristup. To te mozda i buni ali vremenom ces i ti sama da izgradis sopstveno misljenje koje ce da bude u skladu sa tvojim okolnostima.

Ja nisam neki teraristicar pa shodno tome ni necu da te savetujem ali se javljam samo da ti kazem da je mozda bolje da se dobro upoznas sa tim paucima i svim drugim sto zelis da imas pa tek onda da krenes u nabavku. Tu pre svega mislim na tvoju bezbednost.
Eto samo toliko a kada stignu poznavaoci iz ove oblasti sve ce da ti kazu :)
 
Hej, pa nemoj biti takva.
Mi ti mozemo samo pozeleti dobrodoslicu jer najvecem teraristicaru ovde je komp pao u duboku hibernaciju. :)
U medjuvremenu pitaj nesto u vezi akvaristike ili bar slikaj tarantulu ako je stigla. hehehe
 
Evo, me napokon...sredio sam komp.:hej:

Dobrodosla TTgirl i nemoj biti nestrpljiva jer u teraristici nestrpljenja nikako
nesme biti ;) Moras biti strpljiva narocito ako si pocetnik a zelis tarantule u terarijumu.

Prvo sto moras uraditi ,da se dobro informises o vrsti koju zelis da nabavis konkretno ,ti zelis Chromatopelma cyaneopubescens a ja sam neke osnovne podatke o toj vrsti napisao u ovoj temi

Chromatopelma cyaneopubescens