Moje licno iskustvo

Mirka

Member
9 Decembar 2004
858
0
16
63
Beograd
U tekstu koji je Boban postavio izneto je moje licno iskustvo koje sam dozivela kao pocetnik (ja sam jos uvek pocetnik :) ).
Pomenute greske napravi vecina ljudi koji pocinju sa akavristikom i na zalost neki ih nikada i ne isprave. Poceti onako kako sam ja, je veliki rizik koji se obicno zavrsi razocaranjem i materijalnim troskovima.
Internet, forumi i razmena iskustava sa drugim ljudima najvise su mi pomogli da ispravim mnoge greske.
Neka ovaj moj skromni tekst pomogne nekome da ne prodje isti trnovit put kao sto smo to prosli ja i moj sin.

Poydrav. Mirka.
 
Ja sam sre?om PRVO upoznao forum, a onda kupio akvarij... iako ih gledam od ranih dana, te sam se jednom skoro preselio susjedu zbog akvarija :lol:

Stvar je vrlo jednostavna, ako se nekome da malo potrudit i u?it, u vrlom kratkom roku moe ste? nekakvo iskustvo i sigurnost, a sve to dananjem akvaristi treba danas su kvalitetne knjige i ?lanci, bili oni u pisanom ili elektronskom smislu!!

Dobro si napisala Mirka... :wink:
 
?itaju?i tekst, podsetio sam se svojih tekih po?etaka u akvaristici.
Mirka na?ela si jednu veoma korisnu temu, koja u osnovnim crtama objanjava kako treba da se po?ne ovaj divan hobi. Bravo!
 
Moze se slobodno reci za tekst, da je opisana jedna svakodnenica u svetu akvarista, koja se dogadja svugde i koju je tesko izbeci.
Siguran sam da ce ovaj tekst mozda nekome pomoci da ne predje taj "trnoviti put", ali isto sam tako siguran da ce opet neko to proci. Nadam se da ce vremenom toga biti sve manje i manje , da cemo na kraju "ziveti kao sav normalan svet".(isto se nadam, da cete me razumeti sta sam hteo reci sa ovom frazom :wink: )
 
Ode nam Mirka u pisce :)