Molly

Natasa

New Member
6 Decembar 2004
7
0
1
Beograd
Cao svima!Ja sam pocetnik, Kupila sam mali akvarijum od 12l, (pumpa, filter, grejac) Imam 2 gupike, 2 cistaca, , 2 skalara, imam i dva molija.Primetila sam da je jedna od njih spremna za mrest pa me interesuje kako to da obavim (po preporuci prodavca kupila sam mrestilicu), plasim se da nesto ne pogresim, pa ako je neko voljan da mi objasni.Unapred zahvalan, totalni laik.
 
Cao Natasa :)

Prvo ti zelim dobrodoslicu .[Broken External Image]:http://www.smileys.ws/sm/messages/00000009.gif

Drugo, vidim da si pocetnik cim sam procitao tvoj post ali me samo interesuje ko te je posavetovao da kupis tako mali akvarijum sa tim vrstama riba koje navodis.Mislim da te je taj pogresno posavetovao. :? Nemoj da te to sada obeshrabri, mi smo tu da ti pomognemo .
Mislim, da za pocetak treba da menjas te skalare za neku drugu vrstu riba poput tih guppy-a i molly-a (najidealnije opet zivorotke) .
Mene najvise interesuje kakav ti grejac i filter imas ? Isto tako zanima me ,kolike su dimenzije akvarijuma?

Hajde, prvo to nam reci pa cemo videti sta dalje. :wink:
 
Hvala na dobrodoslici!
Ribice su bile za sestrinu cerku ali su ih dali ipak meni posto idu na put, tako sam ja prihvatila obavezu i samim tim se vrlo zainteresovala.Setala sam po sajtu, pa posto stvarno ne znam sta da radim a ne bi ih dala nikome, resila sam da avm se obrati u nadi da dobijem barem neki savet.Grejac nije sa termostatom.Otpriliki ja sam gledala da to sve bude po Ps punjenje akvarijuma, vitamini, sljunak.E sada vec ne znam sta da radim uzela bih mozda neki veci akvarijum i stvarno mu se posvetila, trenutno ne znam sta da radim sa molly.Hvala i na strpljenju, ja sam sigurno jedna od sto koja davi, ali sam se bas zainteresovala.