Akvaristicki staz-koliko

Akvaristicki staz-koliko dugo?


  • Total voters
    19

Mirka

Member
9 Decembar 2004
858
0
16
63
Beograd
Kada, kako i zasto je pocelo? Oni sa duzim stazom da se malo podsete.
A mi ostali da.... citamo :wink:

Ja sam pocetnik-hobista. Prvi pravi akvarijum (ne racunam kugle i tako to) kupila sam 21. septembra 2004.god. po nagovoru svoga sina.

Uskoro punim 4 meseca akvaristickog staza. Sada je moj akvarijum mnogo drugaciji nego na pocetku. I ja sam drugacija. Zahvaljujuci ljudima dobre volje resila sam mnoge pocetnicke probleme i stekla, moze se reci ,neko znanje. Znam da je to kap u odnosu sta se ustvari treba nauciti, ali sa vremenom ce doci i znanje, a narocito iskustvo.

Moj cilj je da mi akvarijum bude skladna zajednica riba i biljaka, a i mene, kao coveka, sa njima.

Pozdrav. Mirka
 
Evo dodao sam jos jednu opciju da bi jos neki mogli da glasaju :)

Manje vise ovde ima i starih akvarista koji se bave dosta dugo ovim hobijem a nekima je prerastao i u posao.

Da sada ne ponavljam sta je vec receno nego da glasam :)
 
Ja glasao, ali mi se ukocila strana (kad je refreshovao) tako da ne znam jel moj glas uao u anketu. :cry: Bobane, ima li automatsko ogranicenje na jedno glasanje? Ako ima, onda znam ta mi je ciniti :wink:
 
Eto i ja sam glasao...

Ova anketa me je podsetila na mog prvog plivajuceg ljubimca .Zvao se Kleo (po Pinokijevom ljubimcu) i dobio sam ga od roditelja za cetvrti rodjendan.Ziveo je u malom akvarijumu a ubrzo zatim u nasem vrtnom jezercetu. Bilo je to ravno pre 33 godine.

Uistinu - VREME LETI.......
 
oko pola zivota ... 12-13 godina ... ko da je bilo jucer ... prvi akvarij 15 litara, hygrofila , valisnerija i 4 sverta ... cak je svaki imao svoje ime :) ... jbte al vreme ide :cry: ...
 
Ja se bavim oko 10.god, tacnije od 94, u pocetku je to bila japanka u kugli, a zatim sve sto mi je palo pod ruku... :lol: