Pomoc,stigle ribice...

Alpha987

Member
7 Februar 2012
36
0
6
37
Malocas sam ubacio ribice, s obzirom da sam tek zavrsio sa cikliranjem...Zanimaju me korisni saveti za pocetak,kao npr., koliko ih hraniti puta na dan,i na sta trebam da obratim paznju s obzirom da sam tek pocetnik,cuo sam da nove ribice ne treba hraniti dan dva,dok se naviknu na sredinu,koja bi temperatura bila idealna za ove vrste, inace ubacio sam par japanki i par nekih crvenih,kojima sam vec zaboravio ime,a evo slike...Slika1241.jpg Slika1235.jpg
Covek u radnji mi je rekao da rastu do nekih 6 cm i da idu zajedno s japankama..e sad slika je malo nejasna ali ko zna prepoznace...
 
mozes da gi hranis vednas no ne mnogu i nema da jade mnogu zatoa sto e vo nova sredina.Praktikuvaj 2 pati na den i so pomalku cela da se izede ne da se rastura posto moze da ti se zamatuva vodata, a nedelno ednas skrati mu eden obrok .KSIFO se vika portokalovata.Temperaturata treba da bide 24/25.Pumpa za vozduh ti treba i cirkulaciona pumpa so filter i toa ne znam sto ti treba drugo
 
Imam pumpu, koja je ujedno i filter ...ubacio sam jos jednu pumpu ,cisto radi estetike,e sad neznam da li je to previse vazduha i previse strujanja vode,s obzirom da filter ubacuje vazduh odozgo, i ova pumpa koja sa dna gura vazduh na vrh,a akvarijum mi je u osnovi 30 * 30cm,a visina 70...
 
mozes da gi hranis vednas no ne mnogu i nema da jade mnogu zatoa sto e vo nova sredina.Praktikuvaj 2 pati na den i so pomalku cela da se izede ne da se rastura posto moze da ti se zamatuva vodata, a nedelno ednas skrati mu eden obrok .KSIFO se vika portokalovata.Temperaturata treba da bide 24/25.Pumpa za vozduh ti treba i cirkulaciona pumpa so filter i toa ne znam sto ti treba drugo
Koliko je to malo ?